دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ های محلی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ های محلی

  • ۰
  • ۰

آی آر موزیک

گاهی اوقات هیچ چیز نمی تواند به اندازه گوش دادن به موزیک به انسان آرامش دهد، آرامشی که ممکن است در ساعات دیگر طول روز دستیابی به آن امکان پذیر نباشد همچنین گهگاه دیدن یک فیلم می تواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی، منبعی برای کسب اطلاعات باشد. خیلی از افراد برای اینکه بتوانند به فیلم های روز دسترسی داشته باشد به وب
سایت های مختلف مراجعه کرده و آنها را دانلود می کنند.

  آی آر موزیک 

یکی از چندین وب سایتی که در زمینه دانلود آهنگ جدید و دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت های مختلف فعالیت میکند سایت آی آر موزیک می باشد که برخی از فیلم ها و سریال ها را بصورت رایگان و برخی بصورت دانلود قانونی فیلم و دانلود قانونی سریال در اختبار کاربران دنیای وب قرار می دهد . در زیر به برخی از سریال هایی ایرانی که بصورت قانونی قرار داده شده اند میپردازیم..  

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد

 سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سال 1394 با بازی بازیگران سرشناسی نظیر ترانه علیدوستی و شهاب حسینی که دو زوج هنری موفق در فیلم فروشنده اصغر فرهادی که برنده اسکار هم شد در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که فصل اول سریال شهرزاد در اواسط سال 95 به پایان رسید و در تاریخ 29 خرداد 96 اولین قسمت از فصل دوم شهرزاد وارد شبکه خانگی شد قسمت اول شهرزاد 2 تنها در نصف روز ۶۵ هزار بار از طریق سامانه سایت‌های VoD و فروش قانونی سریال شهرزاد دانلود شده که یک رکورد چشمگیری در این زمینه می باشد.   

فصل دوم شهرزاد

نحوه دسترسی به قسمت های مختلف سریال شهرزاد

از چند طریق میتوان سریال شهزاد را تماشا کرد اولین راه این است که بصورت دی وی دی های موجود در نمایندگی های پخش تهیه کنید دومین راه خرید اکانت از سایت های پخش آنلاین می باشد که با پرداخت ماهانه اشتراک میباشد که فقط باید بصورت آنلاین دید و قابلیت دانلود فایل وجود ندارد و اما را سوم و راه پیشنهادی ما دانلود فایل قسمت های مختلف از طریق سایت های همکاری در فروش سریال شهرزاد مانند سایت آی آر موزیک می باشد که میتوانید با پرداخت وجه ناچیز و سپس دانلود فایل هر قسمت مربوطه را برای همیشه برای خود ذخیره کنید.    

سریال شهرزاد فصل سوم

 

دانلود سریال شهرزاد فصل سوم

در حالی که فصل دوم سریال شهرزاد در پخش نمایش خانگی تازه شروع شده است کار ساخت فصل سوم شهرزاد نیز شروع شده است. این روز‌ها هم عوامل سریال در حال ساخت فصل دوم هستند و همزمان با تصویر‌برداری بخش‌های پایانی فصل دوم شهرزاد ، فیلم برداری صحنه‌های فصل سوم شهرزاد را نیز استارت کرده اند . گفته می‌شود که پخش فصل سوم سریال حسن فتحی به فاصله بسیار کمی پس از اتمام پخش فصل دوم آغاز خواهد شد و باید نشست و تغییرات این سریال زیبا را در فصل جدید (فصل سوم) دید .    

دانلود سریال عاشقانه

دانلود سریال عاشقانه

سریال عاشقانه با لینک مستقیم: این سریال جذاب به کارگردانی آقای منوچهر هادی و با ایفای نقش بازیگرانی نظیر : مهناز افشار , محمدرضا گلزار, پانته آ بهرام , بهاره کیان افشار , ساره بیات , هومن سیدی ,حمیدرضا پگاه , سارا رسول زاده , مسعود رایگان , حسین یاری , علیرضا زمانی نسب و خواننده معروف و محبوب ایرانی فرزاد فرزین روانه بازار پخش خانگی شده است.داستان سریال عاشقانه روایتگر چند خانواده با قصه ها و مشکلاتشان میباشد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد ... با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار) ، دختر حاج یونس که کسی از وجود او اطلاعی نداشت، مشکلاتی بین دو زوج جوان ، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل میگیرد... شما میتوانید این سریال زیبا را که بصورت پخش خانگی هر هفته وارد بازار میشود را با پرداخت هزینه ای ناچیز فایل دانلود کنید و همیشه داشته باشید .سایت آی آر موزیک یکی از نمایندگان رسمی فروش این سریال ایرانی زیبا میباشد.    

در وب سایت آی آر موزیک سعی کرده ایم که تمامی خواسته های کاربران را مدنظر قرار داده و تا آنجایی که در توان بوده آن ها را عملی سازیم. بر همین اساس سعی شده که دسته بندی های مختلفی در بخش موزیک هم برایسایت از جمله آهنگ جدید، آهنگ دیس لاو، آهنگ های مناسبتی، دانلود موزیک ویدیو، ریمیکس جدید , آهنگ بیس دار , آهنگ شاد , آهنگ های محلی , قرار دهیم که بتوانیم تمام سلیقه ها را پوشش دهیم.

ما به این نکته واقف هستیم که اساس موفقیت هر پایگاه اینترنتی، احترام به نظرات کاربران و اعمال آن ها بر روی وب سایت می باشد. ما برای آن که بتوانیم وب سایت پویا و به روزی داشته باشیم قسمتی را تحت عنوان تماس با ماقرار دادیم که شما عزیزان می توانید با مراجعه به آن نظرات و دیدگاه های خود را برای ما ارسال کرده تا ما بتوانیم به خواسته های شما جامعه عمل بپوشانیم. سعی ما همیشه بر این بوده و هست که تمامی نظرات و خواسته های شمارا پوشش داده و بتوانیم رضایت حداکثری شما عزیزان را جلب نماییم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی